torsdag 25 mars 2010

Bloggcomeback





Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen.
Det var över ett år sedan sist.
Jag tappade helt glädjen med att uttrycka mig och
dela med mig av mina tankar och idéer, men nu har
jag fått tillbaka känslan av att jag vill!
Det finns ju så mycket att fundera och kommunicera om.

Det är Facebook som gjort mig sugen på att blogga.
Jag älskar att vara på Facebook och kolla runt vad
mina vänner har för sig och rätt som det är skickar
någon ett hjärta eller kram till en.
Ett socialt media, verkligen.

Men nu ska jag ge mig ut i den här lite tuffare
världen där också valkampanjen kommer att pågå
till stor del. Många skriver och säger att det
kommer att bli en smutsig valkampanj men enligt
den rödgröna bloggaren Martin Gelin så är det
en myt som sprids om det smutsiga nätet.

Jag betvivlar att han har rätt och tror att
NetRoots Tvättstuga kommer att behövas.

3 kommentarer:

Alexandra Einerstam sa...

Jippie! Din röst i bloggosfären behövs!

Alexandra Einerstam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexandra Einerstam sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.